سبد خرید خالی می باشد

بلاگ

معایب و مزایای دانگ فنگ H30 cross و بهترین باتری برای آن

معایب و مزایای دانگ فنگ H30 cross و بهترین باتری برای آن

دانگ فنگ اچ سی کراس محصول مشترک چین و فرانسه است. کارخانه ایرانخودرو با همکاری با فرانسه این خودرو را در ایران مونتاژ می کرد. فنر بندی نرم، تعویض دنده راحت ، موتور TU5 ، امکانات رفاهی قابل قبول و قیمت مناسب باعث فروش خوب این خودرو در مقایسه با دیگر محصولات چینی بازار ‌شد، اما این خودروی خوش فروش چینی ایراداتی هم دارد.

ایرادات دانگ فنگ h30 cross

ایمنی

این خودرو از جهت امکانات اولیه ایمنی مانند ترمزهای دیسکی دارای ABS و EBD، چهار کیسه هوا، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب و… خودرو ایمنی شناخته می شود اما متاسفانه هیچ نتیجه رسمی از تست تصادف انجام شده روی کراس در هیچکدام از سایت های معتبر جهان یافت نمی شود.
به جز ظاهر نه چندان جذاب؛ در سری اولیه این محصول پیشرانه ماشین هنگام دور زدن خاموش می شد. این مشکل خطرناک پس از ۶ ماه توسط شرکت مونتاژ کننده حل شد. بر اساس تجربه صاحبان این خودرو، فرمان ماشین در سرعت بالای ۱۰۰ کیلومتر می لرزد و هنگام دور زدن صدای (تق تق) می‌دهد که با تعویض جعبه فرمان این مشکلات رفع خواهند شد.
جالب است بدانید که جعبه دنده اتوماتیک یکی از محصولات تاریخ گذشته کمپانی آیسین بوده که گرچه توسط این قطعه‌ساز ژاپنی طراحی و تولید شده، اما از عملکرد مطلوبی برخوردار نبوده و تولید آن در سال 2004 بطور کامل متوقف شده ‌است.

خدمات پس از فروش

شرکت مونتاژ کننده، گارانتی باتری، دیسک و صفحه کلاچ خودرو را محدود کرد و بعضی از صاحبان نیز از ریپ زدن ماشین در سرازیری گلایه می کردند.

طراحی داخلی

اجزای داخلی کابین خودرو از پلاستیک خشک ساخته شده است و از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و پس از یک دوره کوتاه مدت صداهای آزاردهنده ایجاد می‌کنند.
نشیمنگاه صندلی های این خودرو از حالت استاندارد کوتاه تر هستند و برای افراد قد بلند در طول سفر های دراز مدت دردسرساز می شوند.

باتری فابریک دانگ فنگ h30 cross

زمانی که دانگ فنگ h۳۰ کراس را از کارخانه تحویل می گیرید، باتری 55 آمپر روی آن نصب شده است اما باطری 60 آمپر نیز روی این خودرو قابل نصب است.
باتری فابریک این خودرو 55 آمپر است اما اگر از سیستم صوتی و تصویری اعم از (بیس، آمپلی‌ فایر، سابووفرو یا لامپ‌ زنون) استفاده می کنید، باطری 60 آمپر را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر می خواهید باتری 70 آمپر روی ماشین خود ببنید، باید به این نکته توجه کنید که ارتفاع پیچ بست نگهدارنده باتری را تغییر دهید.

 
 برای مشاهده باتری های مناسب دانگ فنگ اچ سی کراس و قیمت آن روی لینک های زیر کلیک کنید:
باتری مناسب دانگ فنگ h30 cross

چاپ   ایمیل

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، نارمک، خیابان مسیل شهید داود گلشن دوست، خیابان گلستان، پلاک 45

فروشگاه: 77283176-021

فروش عمده: 77837998-021 – 77691502-021

پشتیبانی سایت: 77691502-021

 ایمیل: [email protected]

اعتماد شما سرمایه ماست!