سبد خرید خالی می باشد

بلاگ

خودروساز ایرانی تسلای آمریکا را به چالش کشید!!!

خودروساز ایرانی تسلای آمریکا را به چالش کشید!!!

خودروساز ایرانی تسلای آمریکا را به چالش کشید.
از زمان رونمایی تسلای سایبرتراک جدای از جنجال‌های فراوان راجب طراحی، ایرودینامیک ماشین، مسئله نداشتن آینه بغل، نداشتن چراغ ها استاندارد؛ ضدگلوله بودن این ماشین و رسوایی ایلان‌ماسک در کنفرانس سر زبان ها افتاده است. ایلان‌ماسک ادعا کرده بود که تراک جدید تسلا بسیار مستحکم و البته ضد گلوله است که نتیجه ادعای او را می توانید مشاهده نمایید.
جدال رضوانی با تسلا در اینستاگرام

معرفی رضوانی موتورز

رضوانی موتورز شرکتی است در کالیفرنیا که با مدیریت فریس رضوانی ایرانی، ماشین های اسپرت، آفرود و نظامی خاص تولید می کند، این شرکت با تانک خود که بر اساس پلتفورم جیپ ساخته شده است همه‌ی توجهات را به خود جلب کرد. این شرکت تسلا موتورز را به چالش کشیده و گفته: "تسلا توپ های آهنی خود را بیار و ما هم AK می آوریم(منظور AK47 است) ما شما را به یک #چالش واقعی دعوت می کنیم.“ رضوانی با این حرکت پیشرو در صنعت خودروهای برقی را تحقیر کرده و پست آنها بسیار بازخورد داشته است و سوژه بسیاری از منتقدان و خودروسازان شده است.
جدال خودروساز ایرانی با تسلا

تحقیر تسلا جلوی دوربین!

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید شیشه های خودروی تانک رزوانی زیر تست گلوله های تفنگ دوام آورده است، اما شیشه های تسلای سایبرتراک توسط گوی فلزی (برای بار دوم) نابود شد!

چاپ   ایمیل

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، نارمک، خیابان مسیل شهید داود گلشن دوست، خیابان گلستان، پلاک 45

فروشگاه: 77283176-021

فروش عمده: 77837998-021 – 77691502-021

پشتیبانی سایت: 77691502-021

 ایمیل: [email protected]

اعتماد شما سرمایه ماست!