سبد خرید خالی می باشد

بلاگ

بزرگترین کارخانه های تولید کننده باتری

بزرگترین کارخانه های تولید کننده باتری

باتری همیشه از صنایع رقابتی بوده و خواهد بود. این کالای استراتژیک که در اکثر کشور ها به طور انحصاری توسط ارتش تولید می شود، در چند سال اخیر تحولات بسیاری داشته. با رشد تکنولوژی و تغییر کاربری تلفن های همراه از وسیله ای برای تماس، به پلی برای تعامل با جهان، کمپانی ها دست به نوآوری هایی برای افزایش عمر این باتری ها زدند. با تولید باتری های لیتیوم یونی سودآوری از باتری خودرو به باتری های موبایل و قطعات الکترونیکی سوق داده شد. از آنجایی که هزینه تولید باتری موبایل کمتر و تقاضای بیشتری هم در بازار داشت، کمپانی های تولید کننده باتری موبایل به با ارزش ترین کمپانی ها در صنعت باتری تبدیل شدند.
پس از جان گرفتن صنعت خودرو های برقی کمپانی های بزرگ خودرو سازی دست به احداث کارخانه هایی عظیم برای تولید باتری خودرو های برقی خود کرد. کمپانی هایی مثل دایملر (شرکت مادر مرسدس بنز) و تسلا با همکاری کارکشته های باتریساز مثل پاناسونیک و CATL کارخانه های عظیمی برای تولید پیشرقته ترین باتری ها تاسیس کردند.
بزرگترین کارخانه تولید کننده باتری

.1

LG Chem

شرکت LG chem در سال 1999 به رتبه اول بزرگترین تولید کننده باتری رسید. این کمپانی موفق به تولید تولید باتری های لیتیوم یونی برای اولین بار در کره جنوبی شدو ارزش خود را به ۲۳.۹ میلیارد دلار رساند. ال جی تولید کننده باتری های قطعات الکترونیکی، دوچرخه برقی و موتور سیکلت است.
دومین کارخانه تولید کننده باتری

.2

BYD

رتبه دوم لیست متعلق به بی ‌وای ‌دی است. این شرکت که خودروهایش نیز به بازار ایران راه پیدا کرد، تولید کننده باتری های لیتیوم یونی و باتری لیتیوم پلیمر است که مشتری های بزرگی همچون سامسونگ، هواوی، ال جی، لنوو و zte دارد. کمپانی بی وای دی تولید کننده خودرو های هایبرید و برقی است که باتری های ماشین های خود و چند خودروساز چینی دیگر را تامین می کند.
سومین کارخانه تولید کننده باتری

.3

Panasonic

پاناسونیک بزرگترین تولید کننده باتری خودروی الکتریکی است که با تسلا همکاری می کند. این دو کمپانی کارخانه ای در نوادا
تأسیس کردند که باتری هایی از ظرفیت ۷۵ کیلو وات بر ساعت تا ۱۰۰ کیلووات بر ساعت تولید را می‌کند.

 

چهارمین کارخانه تولید کننده باتری

.4

ASESC

شرکت ASESC ژاپن در رتبه چهارم در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد این کمپانی باتری های لیفتراک و باتری خودروهای الکتریکی و هایبرید را تولید می‌کند و تا سال ۲۰۱۴ دومین کمپانی تولید کننده باتری خودرو الکتریکی بود که در سال ۲۰۱۶ نیسان ۵۱ درصد سهام این شرکت را فروخت.
پنجمین کارخانه تولید کننده باتری

.5

CATL

در رتبه پنجم CATL است که بر روی باتری های خودرویی تمرکز دارد. این کمپانی مشتری هایی همچون بی ام و، فولکس واگن و دایملر را دارد و ۲۳.۸ میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. 

 

ششمین کارخانه تولید کننده باتری

.6

samsung sdi

در جایگاه ششم کارخانه samsung sdi تولید کننده باتری های لیتیوم یونی برای وسایل الکتریکی، خودرو و صنایع الکتریکی قرار دارد. ارزش این کارخانه به ۱۴ میلیارد دلار می‌رسد و در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که تیم تحقیق توسعه آن مشغول به ساخت باتری است که دو برابر باتری های لیتیومی انرژی و توان دارد. این شرکت در زمینه خودرو های خودران هم فعالیت هایی دارد و پیشبینی کرده که تا سال 2023 ماشین های بدون راننده خود را به تولید انبوه برساند.

 


چاپ   ایمیل

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، نارمک، خیابان مسیل شهید داود گلشن دوست، خیابان گلستان، پلاک 45

فروشگاه: 77283176-021

فروش عمده: 77837998-021 – 77691502-021

پشتیبانی سایت: 77691502-021

 ایمیل: [email protected]

اعتماد شما سرمایه ماست!