سبد خرید خالی می باشد

بلاگ

باتری مناسب سورن، سمند، دنا و تصورات غلط درباره آن‌ ها

باتری مناسب سورن، سمند، دنا و تصورات غلط درباره آن‌ ها

برای باتری های سمند، سورن و دنا از قالب L3 .استفاده می شود L3 یعنی چه؟ 
در هر جای دنیا قالب باتری مشخصه‌ای دارد که بر اساس آن اندازه باطری، تشخیص داده می شود L3 یعنی 192×174×272 میلی متر طول، عرض و ارتفاع قالب.در این قالب باتری های ۷۴ و ۶۶ آمپر جای می گیرند.

تصورات غلط درباره این خودرو

این تصور که اگر در ماشینتان از کولر یا بخاری، زیاد استفاده می کنید باید باتری قوی تر از ۶۶ آمپر نصب کنید کاملاً غلط است، فقط در صورتی که مدت زیادی در ترافیک هستید استفاده از باتری قوی تر به شما پیشنهاد می شود، زیرا فن ماشین در حالتی که کولر یا بخاری روشن و ماشین در حالت سکون است، برق زیادی مصرف می‌کند.

گرمای زیاد موتور سمند و عدم وجود تهویه مناسب از مشکلات اصلی این خودرو است. این ایراد در طراحی خودرو علاوه بر آسیب به سیم کشی و تجهیزات موتور به باطری سمند نیز آسیب می زند به همین دلیل استفاده از کاور را حتماً برای این ماشین به شما پیشنهاد می کنیم. البته ناگفته نماند که این مشکل در اکثر ماشین های ایرانخورو که از پلتفرم سمند استفاده می کنند رایج است و پیشنهاد می کنیم که اگر مالک سمند، سورن یا دنا هستید، این موضوع را جدی بگیرید

مشکل جریان عدم جریان هوا در موتور دنا

در سری اول تولید خودرو های دنا، عدم جریان هوا در موتور باعث خرابی باتری ها می‌شد. از همین رو شرکت برنا باتری با پیگیری  باعث اعمال تغییراتی در طراحی جلو پنجره دنا شد.
اگر با سمند سورن یا دنای خود مسافت زیادی طی می‌کنید حتی اگر تاکسی هم دارید باطری ۶۶ آمپر برای شما کافی است.
اما اگر در ماشین خود از دستگاه پخش تصویری، آمپلی فایر، ساب ووفر یا حتی لامپ زنون استفاده می کنید باتری ۷۴ آمپر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چاپ   ایمیل

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، نارمک، خیابان مسیل شهید داود گلشن دوست، خیابان گلستان، پلاک 45

فروشگاه: 77283176-021

فروش عمده: 77837998-021 – 77691502-021

پشتیبانی سایت: 77691502-021

 ایمیل: [email protected]

اعتماد شما سرمایه ماست!